طاها گلیطاها گلی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه سن داره

شیرین ترین هدیه زندگی ما

بدون عنوان

1393/8/8 15:26
نویسنده : مامان سمیه
38 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

اگه چند روزی نبودم به خاطر این بود که مریض بودم

عزیزم

چون حالم خوب نبود زودتر از موعد دکترم رفتم پیشش

اولش شک کرد که سنگ مثانه یا کلیه دارم واسه همین

نوشت که برم سونو.

روز شنبه با ماماجی رفتیم دکتر،قرار شد روز یکشنبه هم بریم

سونو،اولش قرار بود با ماماجی بریم ولی خوب چون دایی تورج

حالش خوب نبود ماماجی نتونست بیاد

راستی دایی تورج خورده زمین و مچ پای راستش در اومده،طفلک

خیلی درد کشیده و الآن هم خونه استراحت می کنه

خلاصه قرار شد من برم وقت بگیرم و بابا فرهاد هم تا وقت سونو خودش

رو برسونه،ولی خوب بابایی نتونست بیاد،حیف شد آخه نتونست

روی ماهت رو ببینه،عوضش من همه ی اعضای بدنت رو و صورت ماهت

رو دیدم.

فردای سونو رفتم پیش دکتر تا جواب ها رو ببینه،ودکتر گفت که خوشبختانه

سنگ ندارم عوضش عفونت دارم و باید دارو بخورم و مراقب باشم.

موقع برگشتن باباجی اومد دنبالمون،آخه با ماماجی و خاله سحر رفته

بودیم دکتر.

برگشتنی باباجی بردمون شهناز واسه خرید برا سیسمونی

گل پسرم

کلی چیزهای خوشمل خریدیم. البته عکس هاشو الآن نمیذارم

می خوام واسه همه سورپرایز شه،واسه همین می ذارم واسه

بعد دنیا اومدنت

دستت درد نکنه باباجی مهربون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)