طاها گلیطاها گلی، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه سن داره

شیرین ترین هدیه زندگی ما

فهمیدن جنسیت گلم

1393/7/24 22:42
نویسنده : مامان سمیه
64 بازدید
اشتراک گذاری

فندق مامان

در تاریخ ۹۳/۶/۹ من و بابایی شما بعد رفتن پیش دکتر مراقبت

رفتیم سونوگرافی نوین(یکی از بهترین وبهترین سونوگرافی های تبریز)

من و بابایی تو اتاق انتظار نشسته بودیم و داشتیم نظر پراکنی میکردیم

البته بیشتر من، من می گفتم فکر نکنم جنسیت بچه رو به این زودی بگن

الان میگن برین واسه ماه بعد.آخه زودتر از سه ماه نمی گن

وقتی نوبتمون شد و رفتیم تو،من هی عجله می کردم بیشتر برا این که بفهمم

در رابطه با سلامتیت و رشد اندام هات مشکلی نباشه،آخه میدونی گلم دوران

بارداری دوران خیلی سختیه،از یه طرف نمی خوای استرس داشته باشی که برا

جنین خوب نیست از یه طرفم استرس اینو داری که بفهمی جنین حالش خوبه یا

خدای نکرده مشکلی داره،واسه همینه که تو یه ماه همش منتظری که وقت دکترت

برسه تا انشاالله خبرهای خوب خوب بشنوی. بگذریم تو همین فکرها بودم که شنیدم

دکتر به دسیارش گفت بنویسه که sex :male

وای خدای من

به دکتر گفتم درست فهمیدم تو دلی من

پسمله؟

گفت:بله

خوش آمدی گلم به زندگی من و بابایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)